Značky

Dekoratívna kozmetika Essence ti ponúka skvelé produkty, ktoré ťa inšpirujú k tomu, aby si ukázala kto si, a to so sebavedomím, štýlom a hravosťou. Hovoríme NIE testovaniu na zvieratách a ÁNO kvalite za dostupnú cenu, aby si mohla vyskúšať nový look, kedykoľvek sa ti zachce.
So širokým výberom skvelých beauty produktov a trendy odtieňov budeš vyzerať úžasne a rovnako tak sa bude cítiť aj tvoja pokožka.

Essence ponúka kvalitné výrobky za dostupnú cenu. Kvalita je pre nás dôležitejšie ako veľké reklamné kampane. Preto sme si namiesto drahých modeliek zvolili ako tvár essence našu COSMO. jednoducho preferujeme investovať peniaze do vývoja kvalitných trendy produktov a inovácií, ktorým môžeš veriť.

Dekoratívna kozmetika CATRICE sa inšpiruje priamo z hlavných svetových miest módy.

CATRICE neutečie ani jeden trend, must-have alebo detail. Samotné výrobky ťa o tom zaručene dokážu presvedčiť: veľký výber odtieňov, trendy či klasické, prináša množstvo štýlov líčenia. Výrobky majú kvalitné, luxusné zloženie, ktoré sa neustále vylepšuje. Prichádzajú v prémiovom balení. Ideálny pomer cena - výkon mení nakupovanie na zábavu. Kvalita našich výrobkov je pre nás jedna z najdôležitejších priorít: v našom sortimente nie je jediný výrobok, o ktorom by sme neboli sami presvedčení.

Preto sú naši dodávatelia často podrobovaní rôznym kontrolám, aby bola zaistená najvyššia možná kvalita. Náš tím trend-setterov sleduje módny svet, aby Vám priniesol esenciu štýlu. Vďaka tomu sme neustále in a môžeme vytvárať výrobky založené na aktuálnych farbách, inovačnom zložení a to všetko v kvalitnom balení.

Úspešné spoločnosti často začínajú s odvážnou víziou – tak ako európsky výrobca potrieb pre matku a dieťa MAM. Produkty MAM sa vyznačujú pútavým dizajnom, optimálnou funkčnosťou a lekárskym know-how. Štandardy určujúca funkčnosť a technické inovácie zabezpečujú značke MAM uznanie medzinárodných odborníkov. Vo vývoji našich produktov sú od samého začiatku zaangažované výskumné inštitúcie, pediatri, vývojoví pedagógovia a pôrodné asistentky.

Dnes sa vo vyše 50 krajinách sveta na piatich kontinentoch predáva viac ako 50 miliónov produktov MAM. Spoločnosť MAM má 8 dcérskych spoločností v Európe, USA a Južnej Amerike a je lídrom na trhu v predaji cumľov v USA a na mnohých európskych trhoch.

„Zdravie vychádzajúce z prírody od roku 1891“

Nemecká značka Kneipp už viac ako 125 rokov prináša na trh prírodné produkty vysokej kvality. Značka je pomenovaná po svojom zakladateľovi, kňazovi Sebastianovi Kneippovi (1821 – 1897). Ten sa po celý svoj život aktívne zaujímal o vodoliečbu a ďaľšie metódy prírodnej medicíny. Dnes Kneipp stále čerpá zo Sebastianovho holistického učenia.

Pre spoločnosť Kneipp má zásadný význam téma kvality. To znamená: prvotriedna kvalita rastlinných surovín, náročné postupy analýz a šetrné spracovanie inovačnými spôsobmi výroby. Kvalita pre spoločnosť Kneipp ďalej znamená zaistenie maximálnej miery úžitku, účinnosti a bezpečnosti všetkých výrobkov.

„Vaša pokožka si zaslúži tú najlepšiu starostlivosť„

Značka Sebamed je určená pre citlivú a problémovú pokožku so sklonom k vysychaniu, resp. podráždeniu. Spoločným znakom všetkých produktov Sebamed je ich mierne kyslá hodnota pH 5,5, zhodná s pH hodnotou prirodzeného ochranného plášťa pokožky. Tento ochranný plášť sa tvorí z potu a mazu žliaz v pokožke, ktoré sa na jej povrchu zmiešajú a vytvoria tzv. ochranný hydrolipidický film. Klasické umývacie produkty tento film narúšajú a umožňujú baktériám a prostrediu priamo pôsobiť na pokožku.

Produkty Sebamed boli vyvinuté a testované v spolupráci s poprednými univerzitami a kožnými klinikami v Nemecku. V súčasnosti sú odporúčané lekármi vo viac ako 60 krajinách ako účinný spôsob preventívnej starostlivosti o pokožku celého tela.

„Vaša pokožka si zaslúži tú najlepšiu starostlivosť„

Švédska značka Salvequick je lídrom na trhu vo výrobe náplastí a prakticky všeobecným názvom pre náplasti v mnohých krajinách, najmä v Európe. Prvá náplasť bola vyrobená zakladateľom spoločnosti pánom Christianom Caderrothom, ktorý si po druhej svetovej vojne uvedomil možnosti využitia niektorých zdravotníckych materiálov z bojového poľa aj v domácnosti a v nemocniciach. Prvú náplasť vyrobil v roku 1947, avšak podobizeň jednotlivo a sterilne zabalenej náplasti dosiahol až v roku 1953.

Spoločnosť Salvequick neustále inovuje materiály aj obaly. Všetko s cieľom rýchlo a jednoducho odstrániť náplasť z jej obalu na ochranu zranenia a potom efektívne pomôcť hojivému procesu. K dispozícii sú náplasti v rôznych vzoroch a typoch od obľúbených detských náplastí až po špeciálne náplasti, ako je napríklad sortiment Foot Care. Salvequick po celom svete predáva približne 20 miliónov balení náplastí ročne a neustále vyvíja lepšie výrobky na starostlivosť o rany.